Subject: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 16:18:24 +0200

Deltas järjena 7.2-2/24/14375-4

Põlva maakond Põlva linn Jaama tn 59 detailplaneeringu esitamine 
kooskõlastamiseks

Riigitee nr 62 Kanepi-Leevaku km 21,89-21,95

Taotleja: Tiia Zuppur, [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 5, 2024 3:45 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Põlva linnas Jaama tn 59a katastriüksuse detailplaneeringu 
esitamine kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Põlva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Põlva linnas Jaama tn 59a katastriüksuse detailplaneeringu 
esitamine kooskõlastamiseks, mis on registreeritud 05.03.2024, numbriga 
7-1.2/24-7-5.

Kontaktinfo

Kesk 15, 63308 Põlva
Tel 799 9470
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>